2008-06-19
 17:24:49

Förberedelser

Hej. Idag har vi städat hela huset. Min storebror kommer vara hemma och så men det är skönt att komma hem till ett fräscht hem om han håller det rent haha.. Ja vi är en familj på 6 st och 2 hundar så det blir lätt stökigt. Sen åkte jag mamma och pappa till centrum och gjort "ärenden" som vuxna jämt säger (!) Jag köpte två hår impackningar eftersom håret kommer vara dött efter att sol och saltvatten. Det blir ingen gullig kombinikation för håret. Sen åkte vi till martin och de var här en stund och pratade. Nu städar martin badrummet och jag kollar på hells kitchen. Ska äta snart sen duscha och sen mysa antagligen =) Har fortfarande inte förstått att jag ska till spanien imorgon :') Med älsklingen dessutom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: