2008-06-13
 12:35:21

Avslutning

Hejsan. Igår så skjusade mamma mig johanna och jenny till röllingby. VI träffade där upp agnes och sen träffade vi sjö och tofflan. Klockan sju var vi i skolan och där stod min mamma och min storebror. Jippi.. Kände inte dem vid det tillfället. Sen var det middag, Tre rätters. Jag satt brevid min mentor. Mentorer och rektorn höll tal. Sen så fick 2 personer i varje klass diplom för bästa betyg och ett för bästa framsteg. Agnes fick bästa betyg med andreas i min klass :) Roligt. Klockan 10 började folk röra på sig. Agnes och vi kom på att vi kunde sova hos henne. Jag hade ju martin hemma så han fick vara med. Jag åkte med mamma och pappa hem och hämtade grejer och martin =) Sen så sov jag jessica johanna hos agnes. Pelle våran gamla klasskompis med ett rumphål i hallen hade fest. Så när vi kollade ut kom de och ropade på oss. Sen såg vi sjö ochj mattias så vi gick ut och pratade med dem. Sjö var översocial. Sen så gick vi över till pelle men där var ju alla skitsmå. Eller så var de bara sena i växten haha. Sen kom andra klasskompisar som inte var helt som de brukar. Men jag tyckte det var skit roligt haha. Sen gick vi in och kollade på boat-trip.

Vi gick upp halv 8 och gjorde i ordning oss. I Skolan så sjöng vi upp och sen gick vi ut och sjöng oh vilken härlig dag. Var inte så värst farligt förutom att i slutet började jessica skratta jätte mycket. Men det var bara kul. Sen så sjöng andra osv. I klassrummet så fick vi cider och chips. Sen läste de upp saker om oss. På mig sa dem: Amitiös mopedist med skinn på näsan. Det va ganska kul. Sen så fick vi betyg, Jag fick 260. Känns inte så bra. Känner mig orättvist behandlad i några ämnen. Men nu tänker jag inte tänka på det. Sen fick vi tillbaka brev som vi skrev till ss själva i sexan. Haha. Det var roligt. Jag hoppades att jag var snygg och hade killar och hund haha.. Jaa, har de kommit i uppfyllese? Sen så gick martin och jag hem. När vi kom hem försvann martin ett tag, men när han kom tillbaka hade han 30 jätte röda och stora fina rosor. HUr gulligt som helst. Igentligen skulle jag få i skolan, men en viss person fixade inte det!? Aja. Nu ska jag vara glad. Om en vecka exakt sitter jag på ett plan till spanien medans ni här får ett skitväder hahahahaha..

Offensiellt går inte jag i nån klass nu och har inga lärare. Började grina i skolan när jag tänkte på det. Så himla läskigt. KOmmer sakna klassen, ni är underbara. Kom ihåg det. Bästa klassen man kan få. 9A föralltid. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: