2008-06-07
 19:02:35

7 juni

Halloj! Varit på trästa från tors :) Det har varit roligt. 
Vi åkte ut rätt så sent på kvällen på torsdagen. Vi åt på mcdonalds eftersom vi inte orkade göra mat när det var så sent. Sen kom vi dit och bäddade och så och gick typ och la oss.  På lördagen så åkte vi ut med båten och fiskade strömming, asroligt haha,. Fick fäsk hela tiden. Sen badade vi från båten :) skojskoj. Ja så gjorde vi lite olika saker. Sen grillade vi kyckling ganska sent. På kvällen åt martin as mycket grädde, sen en burk med 1 kg cocktail"nivet" Snacka om sockerkick. Så det räcker och blir över. Ni skulle sätt hur markus anna och jag garvade. Helt galen. Haha!
Imorse så gick vi upp och martin och jag hoppade trampolin, vattnade gräset, cyklade runt och solade lite. Sen kom peter mamma och pappa och fikade. Sen körde de hem anna och mig. Helgen har varit bra tycker jag :)


Men nu mina vänner drar jag vidare till gotland,
eller ja imorgon. På klassresa. Det ska bli skoj.
Vi hörs väl på tisdag. Ha det bra!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: