2008-06-05
 17:11:09

5 juni

Idag gick jag upp ganska tidigt  burkar alltid gå upp typ en halvtimma innan. Eftersom jag redan hade allt framplockat och inte sminkade mig imorse så hade jag massa tid över innan linnea kom och hämtade mig. Vi hade vår sista spanska lektion, fattar ni hur lycklig jag är (?) Sen hade vi hk där vi gjorde bål, kladdkaka, glass i ugn, och yogurt med honung och nötter. Jätte gott. Sen gjorde vi en utvärdering av nv och matte. Sen fick vi sluta men vi skulle öva på "oh, vilken härlig dag" Vi sju tjejer alltså. Vi ska sjunga den på skolavslutningen =) Sen åkte jag hem. Hemma så var jag hemma i en halvtimma sen åkte jag med min lillapackning till täby och martin och markus hoppade på i hägernäs. Martin och jag gick sen runt och letade underkläder och bikini. Det blev en söt blå vit randig bikini och 2 bhar och 2 trosor. Ganska nöjd, ville köpa en klänning men jag får panik när jag har pengar och sen ger bort dem (känns det som).. Så jag är en riktig spara och inte slösa. Försöker iallafall hålla i pengarna så länge som möjligt. Sen åt martin och jag på mcdonalds. Efter det mötte vi upp anna och markus och tog tåget till dem. Nu så packar martin. Vi ska till trästa igen. Hoppas det blir kul. På lördag åker jag hem och på söndag blir det klassresa. Ska bli skitkul, det blir ju vad man gör det till. Vi hörs kanske på lördag. GOoooodd byeeeeeeeeeeeeeeee



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: