2008-06-02
 17:38:58

2 juni

Hej. Försökte blogga forut, men det gick inte. Så fixade jag så de la över min blogg. Fan va fult det nya är. Äsch jag vänjer väl mig.

Idag så försov jag mig en kvart innan jag skulle åka men jag hann iallafall. Då hade vi bild och jag gjrode inte ett skit. Nu ska jag aldrig mer ha bild, gud va skönt. Det är inget starkt ämne. Men vg får jag :) och de e ju bra. Sen hade vi lunch och idrott och självkalrt har vi softball som jag suger på. Vi har fan jämt det. Efter det hade vi reflektion och då fick vi våra klasströjor! Blev skitbra :) Sen ahde vi spanska och det sög as usually. Sen så fick vi reda på att arbetslagen hade fått plojfotona så vi sprang runt och letade etfter en katalog sen hittadevi en. Fyfan va ful jag var. Men sktisamma. vad gör det om hundra år. Vi kom lite försent till lektionen och så lyssnade vi på ett föredrag på son,. Vi fick sluta typ 45 min tidigare. Sen åkte jag hem och sen hämtade jag agnes och så åkte vi till ica. Så handlade vi lite med johanna och linnea som var typ försenade. Efter det så åkte vi till garnsviken och badaade. Men jag åkte hem efter ett tag för jag skulle åka och jag kan inte sola så mycket för jag har bränt mig. Snart kommer bilder. Men minneskortet verkar inte funka :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: