2008-06-12
 08:47:35

12 juni

Godmorgon. Fan också. Jag vaknade och ringde linnea och bad om skjus, så sa hon att det var ok och så. Sen går jag ner till vägen 10 över 8 och står där i minst typ 10 min. Hon har aldrig sin mobil på så jag ringde johanna så fick jag reda på att vi började 9. Jippi. Jag som behövde sovmorgon men jag kunde inte somna om. Ikväll är det avslutningsmiddag. Hoppas det blir lyckat.

Händer den här veckan:
Avslutningsmiddag [ikväll]
Avslutning [imorgon]
Fotboll [lördag]
Kanske till Agnes [lördag]
Fixa id-kort(?)
Fira att jag slutat nian
[imorgon]
Martin kommer hem :) [från sin mormors landställe idag]
Fixa martins kamera [den är jätte trasig och garantin har gått ut :(]


Och nästa vecka, då drar jag till Spanien!
8 dagar kvar...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: