2008-06-01
 20:56:39

1 juni

Hejsan! Jag har inte bloggat för jag har varit på martins landställe.

I Fredags bodde jag och anna hos pojkarna. Vi sov där för vi skulle ju till landet tidigt på fredagen. Vi åkte dit typ runt 12.. Väl där så gjorde vi lite olika som sola osv och de skulle och hämta sin båt, men jag stannade. Sen kom de hem efter några timmar och sen höll martin och markus på med båten jätte länge. Sen sov anna markus martin och jag i lilla stugan och var vakna till typ tre........... På morgonen gick pojkarna upp jätte tidigt och fortsatte med båten. Jag gick upp och duschade för jag kunde inte somna om. Sen gick anna och jag ut och solade :) Senare kom johan camilla och lilla noel. Vi lekte och så. Sen grillade vi och solade. Runt 10 (eller tidigare) så åkte dem hem. Sen la vi i båten. Vi åkte ut med den en stund och försökte fiska men vi fick ingenting. Sen gick vi upp och låg i stugan tittade på film ett tag men vi blev så sömniga så vi gick och myste i sängen :) Imorse gick vi upp ganska sent. Så åt vi lite och gick ner till båten och åkte runt och fotade massor ;) På båten låg vi och stekte och det blev skitvarmt, 30 grader idag ju. Så vi bestämde vi oss att bada, skitkallt ett tag men sen vänjde man sig. Jag gick upp bak på båten och där är det ju propeller och jag har rivit upp en del på benet :( Men inte så farligt. Sen gick vi upp och låg och solade mer på trampolinen och så. Vi åkte hem runt sex.
Den här helgen har förändrat en stor grej. Jag kommer nog ångra mig men samtidigt inte. Det som är så jävla kul är att alla kommer vilja veta, men det kommer ingen få göra. Eller hur? haha gud vad jag känner mig maktfull nu.

Bilder kommer senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: