2008-07-13
 13:27:37

Saknat oss fyra

Hej hej. Igår grilalde vi och bjöd hem lite släktningar. Men efter jag hade ätit så drog jag till nelly. sen kom evelina och Erica. Vi hade inte träffats på ett år. Så vi hade mycket att prata om :) Vi pratade rökte vattenpipa tog kort och hoppade trampolin sen så gick vi till statiol. Jag ångrade att jag tog mina korta jeans shorts. Tänkte inte på att kvällarna i sverige är mycket kallare.... Plus att killar såklart ska påpeka att man har korta short och ropa osv.. Sen gick vi till evelina och var där ett tag. Sen gick vi till nelyl igen. Evelina drog typ 2 eller mer och sen sov jag och erica hos nelly. Jag drog tidigt för jag orkade itne sova mer och skulle hem och ta medicin etc. Ska be att få bilderna ifrån nelly sen ska ni få se dem. På tal om bilder, spanien bilderna (de flesta) ligger i martins data så dem kommer typ i övermorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: