2008-07-12
 12:34:01

Orkar inte!

Stakars personerna i min omgivning. Är så jävla trött och grinig. För det första suger det att jag befinner mig i sverige. 3 veckor är nästan en månad och då vänjer man sig vid klimatet. Nu orkar jag inte vara ute. Måste inte heller. har varit ute i tre veckor. Nu får jag vila från solen.
För det andra så är ju våran andra data, där jag har allt viktigt på, kraschat. Så det är på reperation (lämnade den innan spanien) Pappa ringde idag. disk C gick inte att rädda, allt är borta där. Och jag vet inte riktigt om jag la över allt till D. Snacka om panik. Ååh ;( Om allt är borta så vet jag fan inte vad jag gör. Jag har mina senaste år i b ilder på den. Fyfan..
För det tredje så är martin inte här. Jag saknar honom!
För det fjärde så Har jag kanske pulsåderbrock. När jag ligger på mage kan jag inte göra det för att efter typ 30 sekunder börjar jagf känna hur det dunkar hårt i magen. Så har jag haft ett tag nu. Har försökt att inte brytt mig om det men nu när jag solat så mycket och när jag legat på mage har det blivit jobbigt. Mamma såg när jag somnade när jag solade på stranden att det pulserarde i hela min mage. Så pappa och mamma tycker vi ska till sjukhuset. Varför just vi ´tror det är att det är pulsåderbrock är för att det är de enda som stämmer in på symptomerna.  Det är inte så farligt men kan bli om det spricker.

Nu har jag klagat lite. Snart ska jag skriva om vad jag varit med om :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: