2008-01-10
 21:19:59

Tillägnat inlägg till världens finaste

Ja nu är det mitt hundrade inlägg. Har uppdaterat flera gånger idag. Duktigt Sara! Har fått typ 60 unika besökare idag. Det är ju kul :)! Nu tänkte jag skriva om Martin och mig.

I början på 04 så satt jag och min bästis vid datorn. Hon var inne på msn och chattade med en tjej. Hon hade visn.bild på en jätte söt kille. Så min bästis bad om hans msn och fick den. Jag såg också vad han hette och addade honom. Jag minns att hanvar väääldigt blyg och vi pratade på snuttis och msn. Han var lite svår att få kontakt med men jag kämpade på. Typ i mars så blev vi "ihop" över internet. Men det varade väl inte så himla länge. Sen fick jag nya killar och mitt liv rullade på och pratade inte med martin så mycket. Jag minns inte ritkgit vad som hände. Men nån gång under året så blockerade martin och tog bort mig för vi aldrig pratade. Sen ångrade han sig ochville ha tillbaka min msn, men han mindes inte vad jag hette. Sen, typ 2005 så gjorde jag en ny msn, och hade sparat alla mina gamla kontaker och la till dom på min nya. Då vips så var Martin där. Vi började prata igen och nu var han inte lika blyg. Vi kom varandra mycket närmare. I början på 2006 pratade vi mycket och började prata i telefon. Det var lite spännt i början men det lättade tillslut. Så höll det på ett tag. Sen i början på juli så gick jag in på din pa. Där stod det om en tjej du var tillsammans med. Vi snackade inte så mycket då, vi hade mer eller mindre slutat prata. Men mitt hjärta blev krossat. Du var killen jag alltid hade älskat trots att vi aldrig hade träffats. du hade en tjej. En annan. Det kändes så himla konstigt. Sen så gjorde ni slut. En tjej kompis gjorde så du tog bort blocken på mig och brjade prata med mig. Du sa att du hade saknat mig jätte mycket. Du sa att du skulle sakna mig för att du skulle på konfa läger i 2 veckor. Sen kom du hem, var jätte taskig. Jag grät mig i förtvivlan. Du var verkligen inte dig själv. Du blockade mig och så. Den 3 september samma år (2006) var jag i täby med en kompis och jag stod på rullbandet och såg en kille som såg exakt ut som dig, Det var markus, din tvilling. Jag tog tag i min kompis och sprang iväg. Jag fick hjärtklappning. Tänk om du var där. Jag gick in på gina tricot och sen såg jag dig utanför på en bänk. Jag gömde mig och gick längre in i affären. Jag kunde inte stå där länge så jag var tvungen att gå ut tillslut. Jag skyndade mig förbi. Sen åkte jag hem och hade fått gb ifrån dig, stod typ: Såg dig idag, söt. Så tog du bort blocken. Jag visste redan då att vi snart skulle ta chansen och träffa varandra för första gången på 2,5 år. Den 10 oktober åkte jag och en annan tjej till täby för att träffa dig och Markus. Vi satt på tåget och prata hela resan om er och jag var jäääääätte nervös. När vi var påväg in till täby var jag nära på att vända. Men iallafall så tittade vi ner. Så stod ni där. vi gick ner och jag ropade martin. Så vände ni er om. Jag skakade i hela kroppen. Jag kramade er och skulle prata lite. Men fick inte fram ord. Jag skakade bara på rösten. Markus sa "va?" hela tiden för att man inte hrde vad jag sa. Så gick vi lite. Du och jag gick åt sian och jag visade min hand och sa "titta vad jag skakar" Du svarade "jag var lite skakis i bena där borta" vi bestämde oss att åka till åkersberga. Vi gick ifrån åkersrunö till macdonalds. Jag sa att jag inte gillade killar som la armen runt en första gången man är med varandra, så gjorde du det iallafall. Efter vi hade varit på macdonalds en stund gick vi till centrum. Vi satt bara på bänken och gick runt lite granna. Det var ganska tyst. Men jag var inte nervös längre. Vi stod upp och jag tittade dig djupt in i dina fina blåa ögon. För att se om du skulle släppa ögonkontakten. Men du sa jätte gulligt " vill du ha en puss?!" Så nikade jag och fick en puss. Sen gick vi till söra och du och jag gick ifrån markus och henne. Du frågade " var jag som du tänkte dig då" Jag svarade "nej... bättre" Sen satte vi oss på en bänk. Vi tittade på varandar, och så kyssde vi varandra. Sen skulle jag hem och du pussade mig hejdå innan jag klev på bussen. Jag fick ett sms direkt att jag var söt och att du redan saknade mig. Två dagar senare träffades vi igen. Du åkte hem till mig. Vi gick ut med mina hundar till lillagarnsviken. Så gick vi ut på bryggan, det var typ solnedgång och du höll om mig, Jag tittade på dig och sa "jag älskar dig" och du kysste mig. Sen kollade vi på en film och du åkte hem. Sen träffades vi gång på gång. Nu har vi varit tillsammans 1 år och 3 månader. Jag älskar verkligen dig. Mitt hjärta  <3


ida

mm, fin design! (:



PUBLICERAT: 2008-01-10, 21:29:02 | URL: http://pidaa.blogg.se
Izabelle

haha, de går nästan inte att somna utan :(



PUBLICERAT: 2008-01-10, 22:21:19 | URL: http://palookaville.blogg.se
STEPH

Oj vart fort ni sa jag älskar dig till varandra.
För mig tog det en månad att få tummen ur.



PUBLICERAT: 2008-01-10, 22:48:41 | URL: http://stephanielouise.blogg.se
Hanna

Jaa, visst är den! :)



PUBLICERAT: 2008-01-10, 23:25:24 | URL: http://hinnii.blogg.se
MADELENE LÖFBLAD

tack så mycket ^_^



PUBLICERAT: 2008-01-11, 09:15:01 | URL: http://negerboll.blogg.se
Nadja

Jag lärde känna min sambo via internet med, nu är vi inne på vårat 8:e år :D



PUBLICERAT: 2008-01-11, 11:19:19 | URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Alex

Söt kärlekshistora :D Kul att ni fortfarande håller ihop :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: