2008-01-19
 20:25:12

Storm?

Dagen har hittils varit jätte bra. Vaknade klockan 10 först. så myste martin och jag ett tag. Så somnade vi och vaknade tolv. Sedan åkte vi som sagt till täby med mamma pappa och johan. Johan och jag fick nya skor. Trodde det skulle ta jätte lång tid att hitta några. Men det tog itne så lång tid. Köpte ett par Fred Perry. Sen hade jag presentkort på bikbok. Så jag tog massa jeans och provade. Men dom har inte så många snygga jeans där. Men jag tog ett par budget jeans iallafall. Martin skulle köpa kläder tills han ska fotograferas. Fast jag tycker han har mycket snyggt så tycker han att han måste köpa massa nytt. Men han hittade bara en munktröja. Så han ska handla nästa vecka.. Nu vet ni det :)

Jag är ganska hemsk men jag älskar när det händer saker som att det ska bli storm osv. Speciellt när strömmen går och det är riktigt oväder. Den blir en sån adrenalid kick. Jag vet att ovädret kan bidra med mycket dåligt.. Men jag tycker ändå att det är så spännande.  Hur är vädret hos er nu? Här är det iallafall hyfsat bra. Blåser och regnar lite bara. Fast vi bor i ett gammalt hus (gamla telegrafstationen faktiskt) så det är inte så bra om det blåser starkt här.. Snart ska vi se en film. Godkväll :)


Amanda

Svar: Tack!



PUBLICERAT: 2008-01-19, 20:52:55 | URL: http://scar.blogg.se
Sara

Ja det är smart! :D



PUBLICERAT: 2008-01-19, 21:47:55 | URL: http://saaramarklund.blogg.se
Beckis

ha en bra kväll :)



PUBLICERAT: 2008-01-19, 21:54:45 | URL: http://becccaboo.blogg.se
sandra

till dig "jävligt anonyma människa".
Om du nu tycker att hennes blogg är skit varför läser du den då? och varför sitter du och ödslar tid på att skriva korkade och omogna kommentarer ?
sjukt patetiskt och onödigt....avensjuka kallas de!
yeye , jag gillar dig blogg iaf :)


Sara

Jo det är den :) Tänk att man fångade just det ögonblicket ;)



PUBLICERAT: 2008-01-19, 22:47:15 | URL: http://santapola.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: