2008-01-13
 14:04:36

Städa

Låg förut idag på "Mest aktiva" Men nu är jag inte med :P

 
Blev inge lunch hos min morbror och hans fru. Blev stor städning istället! Gud vad mycket skit man har fast man inte tänker på det. Så nu städar vi igenom hela huset. Mitt rum är redan städat eftersom vi målade om det och så. Sen ska jag ju och städa på mammas jobb som sagt. Hon jobbar på friskis & svettis. Men jag ska städa i deras konferans del. En våning över med kök toalett hall och konferans rum. Rätt så mycket alltså. Får se om vi hinner träna.





Jag är förvånad att ingen kommenterade om mina epilepsi anfall jag skrev om. Trodde jag skulle få lite reaktioner.

Hoppas jag inte tråkar ut er med mina inlägg :)


Anna

Kul att vi delar samma åsikteer i Hissa/dissa : ) tycker du det finns något annat som skall vara med i listan?



PUBLICERAT: 2008-01-13, 14:37:35 | URL: http://annagotland.webblogg.se
Ann

Tack, ja det är alltid lite skoj att få finare familjebilder att hänga på väggen :)



PUBLICERAT: 2008-01-13, 14:56:42 | URL: http://kykyri.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: