2008-01-14
 16:25:01

sri lanka

Hårinpackningen är ifrån Sri Lanka, jag fick det av Martin när han kom hem därifrån. Det ska tydligen vara jätte bra. På bilden är det i fast form. För att det fryser i våran tempratur. I Sri Lanka är det ju mycket varmare. Därför värmde jag upp den så det blev flytande. Jag visste inte om man skulle ha det i torrt eller blött hår. Så jag tog det i fuktigt. Det ska vara i i några timmar. Det här är nog bra för det är inga kemikalier som allt annat är här. Det luktar inte så gott, men det är väl för att det är oparfymerat..

Idag hade vi först bild, som vi inte haft på jätte länge. Vi har en ny jätte snäll söt lärare. Jag ritar sämst men jag ska försöka anstränga mig för bra betyg. Sen hade vi idrott.. Sen hade vi reflektion, där vi skulle bestämma om våra skoltröjor. På ryggen ska det stå : Gosmosar är vi allihoppa, sen alla namnen hullerombuller. Fram ska det stå typ fuck off solskifteskolan. Eller nått sånt. På mjukisbyxorna ska det stå 04-08. Det tog så lång tid att bestämma så vi missade språk, men det gjorde absolut ingenting. Sen hade vi kort Svenska lektion. Så där har ni min dag! Snart bloggar jag om något intressantare... När jag kommer på vad. Kanske hittar nån rolig nyhet?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: