2008-01-17
 14:35:11

schizofrena sara

någon som vet om jag har varit med på mest aktiva? För att idag hade över 100 unika varit inne på min blogg, fasten jag inte har gjort nya inlägg eller kommenterat andras bloggar :) Tack allesammans för era snälla kommentarer!

Idag skulle vi ha spanska, men läraren var försenad, så det blev inget. Tur var väl det, för tydligen skulle vi ha maaaassa glosor. Sen hade vi egetarbete i 2 timmar. Sedan lunch och efter det matte prov. Det gick faktiskt bra. Jag har kommit på mig själv att gilla att ha prov och sånt. Det utmanar mig. Men det är bara kul om jag förberett mig. När man liksom tänker, ja det här kan jag. Och utformulerar och är stolt över sig själv. Visst är det härligt? Fast bäst är nog ändå uppsatser, inte för att skryta, men jag riktigt bra på det. Förr förra terminen hade jag ALDRIG fått ett enda mvg, sen flött det på och fler och fler mvgn kom. Det känns roligt :) Den här terminen kommer säkert gå jätte bra. Jag tänker nog slita ut mig för att få bra betyg... Gud va jag säger emot mig själv hela tiden.. Jag kanske är schizofren? Vem vet... haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: