2008-01-15
 13:00:40

Nu vet ni mer om mig !

Jag heter: Sara
Stjärntecken: Jungfru
Jag kommer från: Vallentuna, men flyttade till Åkersberga typ när jag var 1-2
Jag har: En underbar pojkvän
Jag jobbar som: Jag går i skolan
På fritiden brukar jag: Vara med Martin
För att stilla mitt dåliga samvete: Ingenaning
Jag har slutat: Grundskolan om ett halvår
och börjat: Plugga hårdare
Om fem år tror jag att jag: Försöker skaffa lägenhet
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Resa, skänka till vissa orginisationer och till min familj. Spara till eget hus.
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: Att uppträda, typ sjunga :)
Jag hade velat uppfinna: Datorn, då skulle jag vara jätte rik :)
Ett pinsamt minne: Första dagen i tvåan (började i en ny skola) satt jag och knöt bandet, ni vet det man har igenom luvan. Jääätte hårt. Så mina föräldrar var tvugna att komma till skolan. Bra första intryck..
Jag blir glad av: Uppskattning, fina kommentarer
Jag blir förbannad när: Jag gör elaka saker.
Jag samlar på: Ingenting
Saker jag är stolt över: Min familj, Martin.
Yrken jag kan tänka mig: Det är en väääldigt bra fråga som jag inte kan svara på.
Personer jag inte klarar av: Dryga, egoistiska, snåla, sånna som inte lovar vad dom sagt, folk som sviker. Ja det finns många grejer som jag inte klarar av hos folk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: