2008-01-16
 18:59:03

matematik sucks

jag orkar inte längre! har suttit i två timmar och pluggat matte med pappa. Men jag fattar inte så mycket. Det handlar om procent. Jätte konstiga tal man ska dela och gångra. Jag var jätte bra på matte förut, men nu har jag blivit sämre. Ja jag e fortfarande ganska bra. Men inte på procent i detta fall. Med miniräknaren går det ju alltid bra. Men det får man ju självklart inte ha på prov. Ibland undrar jag om vi har massa saker man ska lära sig iskolan  bara för att sysselsätta oss. Det är bra att kunna grunder och allmänbilning. Men hallå, vi lever på 2000 talet det finns miniräknare. eller är jag bara fånig nu?


Anonym

denhär bloggen är verkligen värdelös.
Kom med några nya argument istället.


ICKA

fy så hemskt. låter inget kul alls! ;/



PUBLICERAT: 2008-01-16, 19:12:01 | URL: http://icka.tjejsajten.se
Anonym

Alltså om du ska skriva blogg så kan du ju sluta skriva om hur synd det är om dig och sådant skit. Det är sådana som du som har förstört hela blogg-grejen. Kan du fråga dig själv en gång - Varför skriva blogg?


Anonym

din blogg är verkligen tråkig och ointressant


frida

usch jag hatar också matte. blä för de =P



PUBLICERAT: 2008-01-16, 21:26:22 | URL: http://fridoo.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: