2008-01-15
 20:32:27

Martin

Förut skrev jag om hur martin och jag träffades, men inte något om vad som hänt under 1 år och 3 månader. Vi har varit lyckligt kära och så :) Men som jag sa förut så hade jag min period då jag hade humörsvägningar. Så den månaden typ var det upp och ner. Men sånna smällar får man väl ta. Vi har haft underbara stunder tillsammans. En speciell stund var i Danmark.. Jag har berättat det här så många gånger med skit samma: Vi var i Danmark med min mamma pappa och lillebror. Som vanligt gick vi till standen för en promenad i solnedgången. Martin och jag lät dom gå längre ifrån. Vi gick ner till vattnet och han tog upp asken.. Han fick tårar i ögonen och öppnade den. Det var så gulligt. Han satte på ringen på mitt finger och började säga hur mycket han älskade mig. Och jag satte på en ring på hans. VI stod där i solnedgången vid havetsglitter och grät i varandras famnar för det var så fint. Vi sa jätte söta saker till varandra. Sen sprang vi fram till mamma och pappa och berättade :) Dom blev jätte rörda. Datumet var 25/7-07. Det kommer föralltid leva kvar i mitt hjärta vad som än händer. Ja vad mer har vi varit med om? Jo massor. Det finns ju en natt man aldrig kommer glömma. En väldigt fin natt. Men detaljer behöver vi inte här inte :) Jag visste att det var tidigt. Det hade bara gått några veckor. Men jag älskade dig. Och visste att vi gjorde rätt. Varför tveka. Du och jag stod ju varandra så nära och vi var så kära. Alla dagar vi haft tillsammans är så värdefulla. Danmark var den mest finaste semestern jag haft iallafall. Vi har gjort bort oss tillsammans, vi har gråtit tillsammans, vi har skrattat tillsammans. Martin har alltid stått bakom min rygg och alltid funnits för mig när jag behöver honom. Han är en pojkvän som man verkligen alltid velat ha. Du skänker mig inte bara maaaaaaaaassa saker (ni skulle bara veta) utan också massa kärlek, som är det viktigaste. Jag försöker inte vara lycklig med martin, jag är det. På den mörkaste tidern, vinter. Lider många av att ljuset försvinner. Man blir mer deprimmerad. Men när man har någon som Martin, så får man mer ljus i vardagen. När vi har myst, brukar vi säga: det här är det bästa som finns. Det är det verkligen. Det här blev ganska långt, jag kan skriva mycket längre, det lovar jag er. En text till en underbar person som Martin kan nog nästan aldrig ta slut. Min kärlek till honom kan ändå inte beskrivas i ord. Men försöka kan man alltid.


pej

Åh va fint du skriver!
Ta hand om varandra!



PUBLICERAT: 2008-01-15, 20:53:12 | URL: http://pbme.blogg.se
Carro

Gud så fint skrivet, va rädda om er =)



PUBLICERAT: 2008-01-17, 08:07:59 | URL: http://comse.blogg.se
elin

Åh, Sweet! Ha det bra tsm



PUBLICERAT: 2008-01-17, 16:41:51 | URL: http://samuelssonelin.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: