2008-01-11
 13:38:25

Dålig stil

jag har blogg feber..! Jag vet massa saker jag kan skriva om. Detta blir kort. Vill bara skriva ut min aggression mot folk som härmar. Tar saker man skrivit och tar till sitt eget. Eller liknande. Varför snälla kan man itne få ha sitt eget utan att någon ska göra likadant på något sett. En tjej minns jag den enda som har frågat mig om hon fick ta. Det var gulligt av henne. det betyder att man kan ha respekt för folk att dom ska få ha sitt eget utan att andra snor eller härmar. Då känner jag att jag måste göra om det jag gjort. För jag vill inte ha samma som andra. Kan inte ni också känna så? Tråkigt när man kämpat för att få något fint och någon tar ens ide. Visst, Det kan vara okej om det inte är något speciellt... Jag kanske överreagerar. Men så tycker jag iallafall nu.


Fröken D

jaa fyy man ska inte härmas och inte kopiera!! det är jättetråkigt för man vill ju liksom vara "egen" och inte som någon annan.. iaf inte jag:) ha det gott!



PUBLICERAT: 2008-01-11, 13:58:40 | URL: http://mjaomjao.blogg.se
Fröken D

ja det är klart.. det är liakdant om någon typ börjar sminka sig lika dant som en själv eller köper samma kläder.. det kan väl gå bra en gång men inte hela tiden! men man får väl se det som att någon annan iaf gillar det man gör och att dom inte kan göra det lika bra själva.. men visst är det tråkigt! ha en superfredag:)



PUBLICERAT: 2008-01-11, 14:11:28 | URL: http://mjaomjao.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: