2008-01-09
 21:04:27

9 januari

Japp. NU har jag en ny design. Hittade en killes blogg: http://sabbaa.blogg.se/ som hade gjort om andras bloggar. Så han var jätte gullig och ställde upp på att fixa min. Vid nu läget så är den inte helt klar.. Tror jag. Jätte tacksam. Jag blir mer intresserad över en blogg som har en snygg design..

Jag kommer från: Sverige
jag är just nu: Trött
hur gammal är du: 15, 16 i augusti
tycker du om någon just nu: Ja såklart
om sex månader: Då är det sommar
jag samlar på: Inget
gröna eller röda äppeln: Gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen: Älsklingen
gillar du golf: Nej.
vilken tid gick du upp idag: halv 8
har du sovit i din egna säng inatt: Japp
har du strumpor på dig nu: Ja
hur svarar du i telefon: Olika
är du ensam nu: Inte ensam hemma men i detta rum är jag ensam
Vad ska du göra ikväll? Sova
vad ska du göra imorgon: Skolan, träna
var vill du bo när du blir stor: Vet inte, men i lägenhet med Martin
är det okej att gråta: Ja självklart
när grät du senast: Typ.. i förrgår?
vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren
laddar du ner musik och film från Internet: Ja, men inte så mycket
vad skulle du göra om du vann en miljon:  Resa och spara
bär du glasögon eller linser: Nej
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
när går du upp ur sängen typ en helg morgon: 10,11
har du piercing: Nää
vill du gifta dig:  Ja
vill du ha barn: Ja
solar du ofta: Bara på sommaren
är du bra på att laga mat: Sådär
gillar du att dansa: Ja
är du flygrädd: Nej
hur vig är du: Normal
vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
vilken är din favorit glass: Gb magnum
tror du på ett liv efter:  Vet inte
vad äter du helst när du ser på film: Godis
lever dina föräldrar tillsammans: Ja
är du morgon eller kvälls människa: Kväll
vilken ögonfärg har du: Bruna
vilken hår färg har du natuligt: Brun
vilka hår färger har du haft: Rött, blondt, ljusbrunt och mörkbunt
har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
biter du på naglarna: Nej
är du beroende av något: Ja, Martin
röker du: Nej
hur ofta tränar/motionerar du: .. Ibland!
Senaste låt du hörde: den som går typ " a drop in the ocean"
vad gör du på helgerna: Är med älsklingen
brukar du bädda sängen: Japp
hur många timmar sover du på en natt: 8
senaste bok: Inte som andra döttrar
har du kysst någon under den senaste veckan: Ja
vad var det senaste du sa: Jag kommer inte ihåg
önskar du att du bodde någon annanstans: njeee
vem kramande du senast: Typ johan?
saknar du någon nu: Ja
hur många lampor har du i ditt rum: 2
vem ringde dig senast: Älsklingen
gillar du att slåss: Faktiskt..
var du glad igår: En liiiiten stund på morgonen
vad är din favoritfärg: Olika!
sminkar du dig: Ja
känner du dej värdelös: Ibland
brukar du tänka på självmord: Det har hänt.


:: N A D I A ::

Sv. Tack! ^^



PUBLICERAT: 2008-01-09, 21:15:27 | URL: http://zooega.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: