2008-01-08
 16:01:52

8 januari

usch. Jag håller på att plugga biologi. Vart lite cp skulle ha prov förra terminen men jag var sjuk och det blev strul men jag ska nog göra det den här veckan. Så nu är plugget igång. Och vi ska ha matteprov i övermorgon. Moshen räknar med att vi ska plugga ett helt kapitel på jullovet. Det är inte så jävla schyst. Ba hejdå prov när ni kommer tillbaka vi har inte räknat något i skolan. Tack för den. Igår fyllde Martins mamma år så vi åkte dit. Det blev godmiddag och tårta. Sen lade vi oss typ.. 2 halv 3 eller nått. Det var en jobbig natt. Men ändå väldigt skön och gullig. Vi somnade typ halv 4. Martin snoosade i en timma fast jag inte skulle upp så jag fick inte sova :( Men till sist gick han upp klockan typ 11 någonting. Han skulle alltså till skolan. Han börjar 12 på tisdagar. Skönt! Jag skulle igentligen ligga kvar och sova. Men jag klev upp och gick till tåget med anna markus och martin. Sen kom jag hem och satt vid datan nån timma och började sedan städa rummet och plugga. Redan trött på skolböckerna. Sorgligt :(

Har glömt att lägga in bilder på rummet. Men här kommer dom :) Lite dåliga bilder. Men det går väl an. Tog tyvärr inga förbilder då allt stod på sin plats.

innan:

efter:


image52
På fjärde bilden ser man skorstenen som går igenom mitt rum. Den var ett helvete. Fick bredspackla den och skit. Och på näst sista bilden ser man lite min hylla JAG har byggt, stolt :D haha. Och så ser man tavlan på nallen martin har ritat. Och alldra sista är resultatet. Den stora nallen fick jag av martin i julklapp.


Annelie

Fint. Samma färg som min ena dotters rum tror jag.
Ha en fin kväll!



PUBLICERAT: 2008-01-10, 18:07:48 | URL: http://rospinglan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: