2008-01-05
 22:51:36

5 januari

hejhej. Idag har jag varit på trettondagskuppen för min lillebror spelade. Dom kom tvåa. Det var ingen spännande final. Dom i det andra laget var så jävla bra så dom hade ingen chans. Men kul iallafall med silver! Mer har jag inte att berätta om. Hittade en lista om förra året.

Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?

Förlovat mig är det ända jag kommer på

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2008?
Jag minns inte mina förra men detta ska jag verkligen hålla :) Eller hur martin?

Fick någon i din närhet barn?

Nej
.

Dog någon i din närhet?
Nej, men det fanns många gånger då det kunde skett.

Vilka länder besökte du?
Danmark

Vad skulle du vilja ha 2008 som du saknade 2007?
Mindre plugg!

Vilken dag från 2007 kommer du minnas, och varför?
25 juli. För jag fick en ring på mitt finger då :)

Vad var din största prestation?
Jag har ingen aning.

Vad var ditt största misslyckande?

Vissa ämnen i skolan gjorde mig väldigt besviken, på mig själv..

Vems beteende förtjänade att firas?

Martin.*

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
Det behöver inte andra veta än jag.

Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Julklappar

Vad gjorde dig jätte, jätte, jätte exalterad?
Kärleken

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2007?

Det vet jag faktiskt inte. Har inte tänkt på det.

Bästa filmer 2007?
Jag har sett så många så jag vette fan :)

Vad önskar du att du hade gjort mer av?

Ansträngt mig mycket mer. Men jag förstår mig själv.

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?

Ställt för mycket krav på allt.

Favorit TV-program?
Desperate housewife.

Vilken var den bästa boken du läste?
Eftersom vi har "bokprojekt" eller något sånt så måste man läsa böcker. Alla var bra men den bästa är nog "inte som andra döttrar" 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Firade den som andra vanliga födelsedagar.

Hur skulle du beskriva din stil 2007?

Något stressad,kär.

Hur höll du dig ifrån att bli galen?

?

Vem saknar du?
Ingen speciell.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Jag träffade ingen speciell person 2007

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2007:

Att sluta ställa krav och ha höga förväntningar.

Lärde du dig något nytt under 2007?

Jag antar det. Man lär sig nått nytt varje dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: