2008-01-04
 20:48:58

4 januari

Hejhej, nu är rummet klart. Det blev jätte fint. Färgen heter grädde och font väggen heter kärlek. Gulligt va? NU saknas bara den stora tavlan jag ska få av Martin som ska sitta på mitten på fondväggen över sängen. Kommer bli jätte fint. Vill köpa matta och nya gardiner också. Lägger in bilder sen. Så idag och igår har jag bara stått i mitt rum med martin och spacklat och slipat och duttat och målat. Det var mycket slit men det vare värt. Nu ska vi se på film.  Puss


Anonym

fonD
vägg heter det väll???


Sandra

"fonD
vägg heter det väll???"

Sist jag kollade sitter "fondvägg" ihop och "väll" stavas väl.
Sen räcker det med ett frågetecken tack.
Orka whina på andra när man själv inte kan mycket bättre, din anonyme sopa.

:)


Anonym

haha, överreagera? :D


Sara

jag vet att det heter fondvägg stavade fel :)



PUBLICERAT: 2008-01-07, 16:56:47 | URL: http://asara.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: