2008-01-29
 12:04:13

29 januari

Hejhej.. Jag har varit trött i ca 2 veckor nu. Verkligen trött. Det kanske inte märks ibland i skolan och så, det är därför jag är så uber trött så jag bara flamsar.. Men verkligen så har det känst som att jag skulle somna närsomhelst på lektionerna. Förra veckan gick jag hem två dagar i rad efter halva skoldagen, därför att jag var illamående etc. Idag vaknade jag med igenslemmad hals och snuvig och onti halsen. Kunde knappt prata. Mår jätte dåligt. Förskyld alltså.. Men jag ska till skolan halv 3 och hämta skolböcker och hämta lillebror.

Missa inte gossipgirl kl 20.00 på kanal5 och i huvudet på gynning klockan 21.00 på samma kanal. Säg till om nï vet när Desperata börjar igen? 


Fanny

usch så jobbigt =( men i huvudet på gynning är dessto bättre =D
krya på dig§



PUBLICERAT: 2008-01-29, 14:42:39 | URL: http://faaanys.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: