2008-01-24
 14:24:29

24 januari

Idag vaknade jag och var trött och hängig. Men jag var tvungen att gå. För vi har hemkunskap varannan torsdag. Och om man missar en hk lektion räknas det nästan som två. Hade så dålig närvaro på förra terminen, så var tvungen att gå. Iallafall. I skolan så var det jätte dålig luft i klassrummet. Så jag mådde illa, och hade jätte ont i lungorna. Sen hade vi lektion med bajs tråkiga Spanska i ett annat rum, bättre luft... Fyfan va jag avskyr det. Lär mig ingenting. Jag hatar det faktiskt mer än NV. På spanskan hade jag fortfarande jätte ont i lungorna och jobbigt att andas. Efter hade vi hemkunskap. Ville jobba själv, dels för att jessica och jenny var sjuka. och för att jag trivs med att jobba själv på hk:n. Då kan man hålla koll på vad man gör och göra allt i sin takt utan att trängas. Men jag jobbade med Isabell. Det gick bra. Vi gjorde wook. Gillar inte det så mycket, men det var okej.  Jag var fortfarande yr och ont i kroppen så jag åt lite lunch och gick sen hem. Nu är det bättre, men är väldigt trött.. Kanske för att jag gick hem och fick i mig frisk luft.

Igår snöade det, idag blåste det och var mulet. Och nu är det sol. Tempraturen stiger och sjunger mycket varje dag. Ena stunden är det slask, andra snö, och sen Torrt. Jävla Januari väder. Januari ska börja med massa snö. Sista dagarna på månaden ska det börja gå bort.. Sakta så det inte blir slask. Men klart jag inte får som jag vill på den punkten.

Bara en kort skoldag kvar, sen äntligen får jag vila upp mig. Det behöver jag nu känner jag. På lördag ska vi på martins mormors vernissage (hon är en jätte duktig konstnär) Det är därifrån Martin har fått sin fina talang ifrån. Juste, måste ta lite foton på saker han målat och lägga in. Sen på söndag ska martin somsagt fotas med sin tvilling till amodel.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: