2008-01-23
 22:08:17

23 januari

Vissa dagar är man mer sugen på att blogga och andra inte...  Jag skrev att jag kanske skulle ha ett lösenordsskyddad blogg. Vissa skrev kommentarer som typ "bry dig inte om dom elaka kommentarerna fortsätt blogga" Jag hade igentligen inte tänkt att ha lösenordskyddad för att typ 10 av 300  har skrivit något taskigt. Utanför  att att jag är ibland så jävla irreterad på personer och vill bara skriva ner min aggrition. Men det kan jag ju inte göra publikt. Nu tänker ni säkert, "varför skriver hon inte vanlig dagbok då?" Det är ju bara så himla tråkigt! Jag hatar att skriva. Och speciellt när man har mycket att skriva. Då blir allt bara kluddrigt. Effektivare och bättre med datan.

Idag mina vänner så har skoldagen varit.. Tråkig. Först hade vi eng.. sen biologi där jag gjorde provet. Det gick åt helvete. Jag kunde inte koncentrera mig. Sen vare frågor som vi inte hade pratat om för det var grannklassens blogg. Sen skulle 9C ha lektion i rummet jag gjorde provet. Så jag kunde koncentrera mig då. Jag slarvade jätte mycket. Nu efter är jag besviken på mig själv.. Ska fråga om jag får göra om det. Sen fick vi vårat Matte prov tillbaka.. Jag fick vg.... Eller vänta nu... NÄSTAN. Bajs måsen. Hade ett förlite poäng på B delen. och det kan han självklart inte bjuda på. Sen gick vi hem till agnes och åt mackor, glass, varmoboy med grädde. Jag som är typ laktos introllerant hade ont i magen och mådde illa. Hade iof gjort det hela skoldagen gick hem. Missade alltså SO/SV och spanska.

Idag så var min lillebror också hemma. Han har ju ont i magen. Det har han haft länge nu.. ? Pappa köpte päronsplitt åt oss :) GOTT.. Sen så hyrde mamma 2 filmer åt oss. Nördar :D haha. Men vad ska man göra om man är hemma och har tråkigt. Ena var Familjen robinson, och andra typ hajar som hajar :S? Observera att det INTE var jag som valde filmer. Men hey, är det inte lite roligt ibland med walt disney filmer? 

än så länge är bloggen öppen för alla. Kanske jag skapar en privat där jag kan byta ut namn och snacka hur mycket skit som helst? haha

Slänger in lite bilder från dom senaste dagarna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: