2008-01-21
 16:14:23

21 januari

Såhär såg min dag ut :

Skolan började med bild där vi skulle göra en "film" affish
Sen hade vi idrott (lunch imellan) där vi skulle visa vad vi kunde för olika saker
Efter det var det spanska, men jag gick till kuratorn , Jessica efter halva. Nej jag skäms inte över att säga att jag ibland går till kuratorn. Det är skönt att lufta och få prata med en snäll och klok person som Jessica.
Sen var det sv/so men jag hann aldrig göra något. Och så fick vi sluta lite tidigare och jag gick hem med min bror.
Jag har fått hlra några kloka ord också, att dom som skriver dumma kommentarer har blivit berörd av min text, och känner sin tvungen till att skriva en kommentar. och det är ju rätt gulligt. Att dom bryr sig så mycket.

Martin och jag skulle träna idag. Men han var tvungen att åka hem av en väldigt TASKIG anledning. Blir så himla sur. Men skit samma. Ska plugga lite kemi och biologi senare.


pej

Hoppas det går bra med pluggandet!



PUBLICERAT: 2008-01-21, 16:35:27 | URL: http://pbme.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: