2008-01-19
 16:18:35

19 januari

nej jag tänker inte bry mig om er som skriver taskiga saker om min blogg. För om man har en blogg får man räkna med sånt. Jag tar inte illa vid mig då jag inte känner er. Ni är dessutom väldigt nåra i mängden som skrivit en kommentar som varit elak. Vad vill ni ens uppnå? Om ni tycker min blogg är dålig, så läs inte den då? Jag har läst flera artiklar då folk har blivit helt nerbrutna av sånna som ni som skriver taskiga saker. Tänk på det. En liten kommentar kan göra väldigt mycket. Men antagligen verkar det som att ni inte har känslor. "Hat är bara brist på fantasi.."

Jag är en sån person som ofta säger min åsikt. Det betyder inte att det är dåligt. Jag står för min sak. Larvigt med sånna som inte vågar. Men dom flesta som står för sina åsikter och säger dom rakt ut får ovänner. Det är väl så att man vill ha kompisar som helst håller med. Men jag tänker inte sluta vara som jag är. För jag tycker verkligen att man ska säga vad man tycker. Såvida det inte är taskigt personangrepp. Jag kan erkänna om jag har fel. Men jag säger oftast vad jag tycker.  Varför bara sitta och hålla käften ? Nu kanske det låter som att jag e typ osams med alla men så är det verkligen inte. Man kan inte vara älskad av alla. Vissa personer gillar väl inte mig för den jag är. Men det är upp till dom. Jag tänker inte rätta mig efter dom.

Kom nyss hem ifrån täby. Köpte nya skor och jeans. Jag orkar inte blogga något idag. Men vi får se.

Vill bara tacka Martin och min familj och dom närmaste kompisarna. Hade ni svikit mig så skulle jag inte vara här idag.


malyyn

svar: då tycker jag att du ska ta och skaffa dig en sådan du med :)



PUBLICERAT: 2008-01-19, 16:30:51 | URL: http://malyyn.blogg.se/
anna

massa kram! hoppas du har en bra lördag!



PUBLICERAT: 2008-01-19, 16:49:48 | URL: http://pyttis.blogg.se
Anonym

om du är känslig för komentarer, så tycker jag inte du ska ha blogg, det finns alltid någon som finner lika mycket nöje i att säga dumma komentarer som snälla. So, get used to it


Sara

till anonym: Isåfall skulle jag inte haft blogg nu om jag är så känslig. Läs en gång till så fattar du att jag inte bryr mig om dom. MEN jag talar om för dom att dom kan göra så mycket av en liten elak kommentar.



PUBLICERAT: 2008-01-19, 20:14:58 | URL: http://asara.blogg.se
Anonym

hhej .
jag tycker att din blogg är rolig att läsa (;
hm, men det gör verkligen inte vissa andra.
som anonym. jag har läst dom flesta av dina kommentarer och ja.. det är inget att se,
våga visa den egen blogg (om du har någon) elr sluta vara anonym, om du vågar !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: