2008-01-18
 12:06:46

18 januari

Hej alla kära bloggläsare. Jag slutade för 10 min sen. Väldigt skönt att man kan åka moped nu. Så slipper jag tjata på mina kompisar om jag får åka med dom, jag är lite lat, bor bara 2 km ifrån skolan. Men vädret är inte alltid på topp... Idag i skolan såg vi "moderna" Romeo och julia. Den var lite komisk. Mest pang pang scener. Och så var det jobbigt att alla ska snacka poesi men roligt var det ju att mobba dom! På slutet var det också roligt, vanligtvis borde man ju gråta. Men agnes och jag skojade om typ att han vaknar, precis när hon skjuter sig och säger att det bara var saft. Sen skjuter han sig precis när hon vaknar och säger att hon missade. Sen vaknar han när hon skjuter sig igen och säger att han också missade. Det låter inte så kul nu. Men det var roligt då iallafall :)

Hur ser dagen ut idag då? Vet inte, jag KANSKE hämta min lillebror med mopeden men jag har så lite bensin.. Sen kommer martin också. Han har med sig nått jätte bra redigerings program till Johan för att han gör så mycket filmer. Så det kommer väl dom syssla med. Nej idag vill jag bara slappa :) Ska nog städa rummet lite..


skier

Skönt att sova länge:) själv är man och åker skidor i Tandådalen:D



PUBLICERAT: 2008-01-18, 13:03:55 | URL: http://swe3454.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: