2008-01-16
 12:31:33

16 januari

Idag hade vi halvstudie dag. Jätte skönt. Fick sluta 12. Åkte moped idag och skjusade min lillebror. I skolan hade vi först eget arbete. Pluggade till matte provet. Jag fattar inte såmycket. Men pappa kan nog hjälpa mig att förstå. Han är väldigt bra inom skolarbete och kan förhöra jätte bra.. Sen hade vi eng glosor. Det gick bra. Efter det hade vi biologi. Som sagt trodde jag att jag skulle ha prov. Men hon sa att det blir nästa vecka. Det känns skönt men ändå inte. Jag vill ha det överstökat... Men nu har vi börjat med typ hur livet på jorden kom till och utvecklingen mm. Det är rätt intressant. Efter det hade vi matte. Vart lite oseriöst men jag försökte koncentrera mig. Sen slutade vi som sagt.
Idag ska jag rå plugga till matte provet som är imorgon. Annars vet jag inte. Kommer nog ett blogg inlägg då och då.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: