2008-01-15
 12:50:18

15 januari

Jag var dålig på att uppdatera igår. Men jag hade en väldigt dålig dag. Vill inte gå in på detaljer. Men en sak gjorde så min mobil gick sönder. Snacka om att jag blev arg och besviken. Men efter ett tag så testade jag igen. Då funkade den!

Idag hade vi slöjd, man ska redovisa nått arbete om kläder och man själv får bestämma om vad man ska redovisa. Jag ska typ ta "vårensmode" Men jag har inte så mycket som jag kan redovisa om. Kanske ni kan hjälpa mig? Efter det hade vi SO och sen ENG. Vi fick också reda på att vi inte hade idrott som är den sista lektionen. Så vi täntke fråga moe om vi kunde ta bort matten och plugga det hemma. För vi skulle ha 1,5 timmars lunch. Vore onödigt med en lektion. Han sa nej men sen satte dom upp en lapp att vi inte behövde ha matte. Så vi fick sluta 3 timmar tidigare :) Imorgon är det också halvdag. Så vi slutar typ.. 12 ?

Vi får inte glömma att berätta att UGGS är kanske påväg! Jessica berättade imorse att typ vattnet hade gått.
Så hennes mamma åkte in då.
Vi får se om det blev någon förlossning.
Åh va spännande, jätte glad :D
haha Ändå fast jag inte liksom är släkting eller
 något så tycker jag att det är kul, det är ju alltid kul
när någon kompis får ett syskon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: