2008-02-09
 16:16:19

9 Februari

Hej allihopa. Idag fyller min mamma år :) Hon var 30 när jag kom till världen, är det är förolämpling om jag säger  hur mycket hon fyller ? Folk över 40 har ju typ ångest över det, haha...

Idag har vi städat, kommer massa folk. Dels massa jobbiga småbarn, fyfan ;( Då måste man underhålla dom och skit. Sen så har vi hittat att på martins inbyggda cam så kan man göra massa roliga röster. Roligast var nog Female to Male och tvärtom. Snart ska jag göra mig i ordning.

Laddat inför melodifestivalen? Jag hatar det, fyfan. Så dåliga låtar. Men Robert Gustavsson ska ju vara med, det vill jag inte missa!


maria

såg att du hade kommenterat i blondinbellas blogg att du hade dem dära röda underklläderna, vart har du köpt dem? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: