2008-02-05
 19:46:11

5 februari

Varför måste jag göra allt samtidigt? Blir arg på mig själv. Nu sitter jag och chattar, försöker skriva om första världskrigets konsekvenser etc. och lägger in bilder från  mobilen, ändrar min pa, ska sen plugga biologi och köra lite på absliden.

Anna och jag har faktiskt snackat om allt ifrån näshår till martin och markus släckt. Vi är ganska sjuka. Men det är kul att prata med någon kompis så mycket för en gångs skull. Pratar inte med någon typ när jag är hemma. Ja det här var ju över MSN, men whatever. Samma sak som över telefon.. Typ :D Sen skriver jag ju om första världskriget. Det skulle vara inne idag men jag var sjuk förra veckan så jag visste inte det. Men det går riktigt bra förutom att jag skriver massor av onödigt men jag hoppas det är nytta till betyget så mycket tid som jag lagt ner på det... Juste, abslide.. Martin sa att han tyckte jag skulle ta vara på min fina mage.. INTE att jag är tjock.. Utan att jag är riktig gottegris och har fin kropp och ska ta vara på den. Så han tyckte att abslide är jätte bra för hans kompis körde den en månad och fick jätte snygga magmuskler. Så vi prövade lite. Dagen efter hade vi jtäte träningsvärk i magen fasten vi bara hade kört lite. Och martin som är så vältränad. Men iallafall så ska jag börja köra med den varje dag. Måste ju bli tränad för badsäsongen. Kan än så länge typ göra 20 på raken och det är ju ganska bra :D haha. Men ska sätta upp mål så jag kan ha något att nå. Rekommenderar den, det ger iallafall väldig träningsvärk så man inte kan skratta.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: