2008-02-29
 17:07:13

29 februari

Bli medlem och samla poäng och få godis :) Jätte lätt ! http://www.gratisgodis.se/?r=9435

Dom senaste dagarna har Martin och jag varit hos mig. Katten som jag berättade om var hos oss igen igår.. Den har blivit större men har inget halsband eller så. Men den är inte mager och har fin päls så nån äger den.. Men iallafall så var den ute hos oss jätte länge och vi lekte med den och sen bor anna ner den långt men sen på kvällen kom den tillbaka. johan hade stängt grinden men katten hoppade över och sov på en stol i en filt utanför dörren i timmar. Sen öppnade vi dörren och den sprang upp men vi fick tag i den. Efter ett tag så gick den hem för katten var säkert hungrig....

Imorse blev Martin och jag hämtade av hans mamma Cecilia. Vi åkte till centrum och handlade osv. Sen åkte vi till Arninge.. Men jag har mått så himla illa och har jätte ont i halsen så jag orkade inte gå med och handla så mycket, satt mest ner.. Har spelat guitarhero 3 på martins dator som det är jätte bra grafik på  och så.. Så det är  nästan lika roligt som på playstation.. Sen har vi nyss ätit semlor. Är alltså hos Martin nu.. Snart ska vi äta..  Imorgon ska martin och jag till mig igen för mamma och pappa ska iväg nån stans och Cecila ska med. Så vi ska vara hemma med johan.

Jag fortsätter blogga fast jag inte har lust för att jag minns saker bättre genom att blogga. Dels för att man kan läsa vad man gjort men också att allt fastnar bättre i mitt minne. Jag minns väldigt dåligt saker som jag har varit med om och det här är väl helt enkelt ett bra sätt att hjälpa minnet. Så jag skriver på nytt endast för min skull. Men det är kul om andra nöjer sig med att läsa om min vardag.. Ni får ha en bra dag. Föresten så är det skottdagen idag för er som inte visste det :) och jag fyller 15 och ett halft år idag haha (;


Malin

jättesöt katt!

ha en trevlig kväll! (:



PUBLICERAT: 2008-03-04, 20:24:21 | URL: http://maliin87.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: