2008-02-26
 21:38:04

26 februari

Som sagt så fick markus en spricka i armen i fredags, så dom fick sitta på akuten. Dom hämtade upp mig typ 12 halv 1. Sov på vägen dit. Sen gick vi och la oss. På lördagen så gick vi promenader med anna och markus och kollade det nya dom byggt, alltså på deras landställe har några smällt upp ett stall och villa och så på en åker som vi åkte cross på i somras. Jag tycker faktiskt att det ska bli mysigt med hästar där. Men iallafall så gick vi runt i området och så. Sen skulle Martin fixa antennen på deras tak. Han är helt galen, han går upp på skorstenen och pillar med antennen som är jätte högt upp. Jag vågade klättra upp på taket på kvällen.. Haha, jag är jätte rädd för stegar och att gå på takpannor... Vi skulle se melodifestivalen men det gick inte.. Men martin och jag var ute länge på kvällen vid vattnet och pratade om allt.. Hur mycket vi älskar varandra. Det var mysigt. Sen sov vi och på söndagen så var vi ute på promenader igen och lite olika ;) vi åkte hem typ vid 5-6.. Så martin  och jag åkte hem till mig. Här har vi inte gjort så mycket, finns inte så mycket att göra i detta tråkiga väder. Men lite har vi varit ute... Jag måste komma igång med pluggandet nu när jag har 3 prov nästa vecka, men jag fattar ingenting ;( Får ont i magen när jag tänker på det.. Men pappa får hjälpa mig.. Då brukar det lösa sig. Imorgon åker martin  och jag kanske och tränar om han inte är mer förkyld sen åker vi hem till honom. Fast mamma var lite tveksam om jag fick det fför martins mamma är sjuk och har feber och det går influensa. Resten av veckan vet jag inget om, men på söndag ska martin jobba och jag ska på en tv inspelning..

Föresten så är det typ bestämt att vi åker till spanien i sommar.. Jag mamma pappa Martin o Johan. Anna gillar ju inte att sola och adde har typ inte råd...Så det blir som förra året alltså vi fast i Danmark. Nu blir det utomlands på riktigt på över 10 år för mig, annars har det bara varit Danmark. Vi ska bo i alicante, Nära torrevieja och några meter ifrån Mar Menor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: