2008-02-22
 13:36:03

22 Febuari

Gaah blir så jäkla arg. Kollar runt på pa så kommer man in på nån liten 95a med tjockt lager smink och låtar som " we just like to fuck" Ska man inte typ leka med barbies eller nått sånt i 6an. Tycker det är tragiskt hur dom här småflickorna har utvecklats så snabbt till små wannabe fjortisar. Dom upplever ju inte barndomen. Jag ska inte säga så mycket, jag slutade med att leka ganska fort och ville vara med äldre kompisar osv. Men jag har fattat hur tragiskt det är. Jag har nog mist min barndom lite genom att ha så bråttom. Vill bara ge dom där småflickorna en bättre förebild än att visa hur ballt det är med att supa och knulla runt.. Men jag kan nog inte påverka så mycket.. Men det kan stora bloggare och program på tv tror jag. Som på topmodel valde dom en säsong som skulle vara utan rökning för att uppmuntra tjejer till att inte börja röka. Sånt tycker jag är bra. Då går vi åt rätt riktning iallafall.

Idag i skolan så var nog gubbe som typ äger www.ufo.se och pratade. Ganska intressant förut att jag höll på att somna. Sov nere i min lillebrorsrum inatt och såg epic movie, men såg inte hela.. Men somnade ju sent.. Sen så kollade vi på va elever hade gjort, skit tråkigt. Fick sluta nån gång runt halv 1.

Martin och Markus är ju som sagt och åker snowboard i Romme. Tydligen så har markus fått en spricka i handleden i första åket. Men martin är tydligen jätte duktig och åker i branta backar och så. Det är roligt :) Men vi kanske kommer ut sent till Trästa ikväll för dom kanske må¨ste åka till akuten.. Känns bättre att åka imorgon bitti isåfall. Men jag bestämmer inte.. Plus att nu måste jag tydligen åka till Martin med all packning för att dom inte kunde hämta upp mig. Vet ej varför... Nu är jag rätt negativ men vi ska sova i 90 sängar. ORKA det kommer bli as varmt och trångt. Det är mysigt att ligga tätt men vi blir så himla varma.. Vi måste ligga i deras våningssäng för att stugan inte är uppvärmd och det finns inge vatten.. Men det blir säkert bra.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: