2008-02-21
 19:19:30

21 februari

haha, tittade på mina bilder.
image100
Det här gjorde Max och Johan när Martin och jag hade varit tillsammans i ett år. Dock sprutade ölen ut över hela mitt rum.. För vi är ganska barnsliga och kastade in dom i min vägg och rullade dom längst spisen som går igenom mitt rum. Men kul var det iallafall

Igår var jag inte i skolan, somnade skit sent, så jag var jätte trött. Plus att jag inte skulle ha något alls att göra i skolan. ren skrev min UFO text hemma.. Kul ? Inte..

Inatt somnade jag sent igen hehe! Ändå fast jag lägger mig tidigt... Men så gick jag upp och tänkte att jag skulle åka och lämna min "uppsats" till min grupp så dom kunde bli klara. Men jag stannade. Och det märktes nog att jag var trött. skrattade typ hela tiden.. Men det berodde nog inte bara på att jag var trött, utan för att min klass är helt..:D

Imorgon ska jag till trästa med mina fina :) haha Anna markus och älsklingen. Ska bli trevligt. men innan ska jag åka till täby tror jag . för martin o markus ska till romme så vi åker sent på kvällen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: