2008-02-19
 15:00:39

19 februari

Hej hej. Nu sitter jag vid min pappas nya laptop. Den är inte i toppenskick då den är typ två år gammal eller nått sånt. Men det är jätte skönt för nu sitter jag vid tvn och ser vänner och äter. Vill ha en egen laptop, då skulle jag nog blogga jätte ofta.

Idag så såg vi på men in black, jag somnade, det var inte i en sån skön ställning jag somnade direkt, så jag måste ha varit riktigt trött.. Sen skrev jag 3-4 A4 om teorier om UFON , inte så kul. Efter lunchen spelade jag max jessica och johanna kort.. Hade inget annat att göra.

IDag kanske vi ska på husvisning, vi la ju förut bud på ett hus vi tittade på, men det gick upp i över 1 miljon, riktigt lockpris.... Annars idag ska jag väl plugga biologi, kemi och matte. Tre prov på en vecka efter sportlovet, jippi....

I helgen så är det typ säkert att vi fyra åker till landet, det sak nog bli kul :) Resten av lovet är inget planerat. skulle hämta våran hund som har varit borta i typ 2 månader hos hos hennes riktiga matte eftersom vi är fodervärdar och fött valpar.. Men hon ska på hjärtkontroll där nere om ett tag så vi kunde inte hämta henne, vi får vänta tills i mitten av mars... Aja, saknar inte hunden så himla mycket.. Har ju trots allt wilma..


Emma

Låter inte roligt att skriva om ufon..



PUBLICERAT: 2008-02-20, 20:40:32 | URL: http://www.kkolaars.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: