2008-02-18
 20:00:49

18 februari

Internet var mitt intresse förut. Jag satt bara framför dom förbannade skärmarna som hyptoniserade mig till att fortsätta. Men nu har jag tröttnat så himla mycket. Som sagt så är bloggerskorna min nya hobby. Men inte längre, de är så jäkla tråkigt och läsa om deras liv som dom gör bara mer och mer privat. Jag vill ha detaljer.. Men iallafall så var jag mycket inne på pa förut för att snoka runt på andras sidor och ändra min egen. Men nu känns det meningslöst. Jag kanske har "växt upp" lite (?) Jag hatar mina vardagar. Det är plugg, tråkig dator, tråkiga tvn.. Jag har inget att göra helt enkelt. Okej, jag har läxor och prov att sköta. Men det suger rent ut sagt som dom flesta nog tycker. Så jag är en vardagshatare. Det finns ju vissa undantag men oftast så är dom så jäkla uttråkande.

Jag ska bara gå klart skolan, sköta mig i 3,5 år till och sedan börja jobba, skaffa lägenhet med martin (om vi fortf. är tillsammans) sedan kanske plugga igen och sen skaffa ett bra jobb, villa barn och bil. Haha, svensson liv? Nej men jag vill nog kanske inte planera allt för mycket. Jag vill nog helst ta en dag i taget. Men det kan jag nog inte. Jag funderar alltid på framtiden. Det borde jag sluta med...

Idag började "tema-veckan" som rektorn nog har bestämt själv. Alla lärare verkar vara riktigt arga för att hela deras planering går fel. Men ska jag själv vara glad eller inte? Temat är rymden. Jag valde UFO som nästan alla andra kompisar gjorde.. Jag hamnade med Linnea Andreas Linus Nina Jimmy och Robin. Alltså 4 ifrån min klass. Det känns tryggt. Då behöver inte jag tänka på att jag ska styra allt. Jag brukar oftast ta ansvar i grupparbeteten och vill få saker gjort.. Därför arbetar jag helst själv för att jag inte orkar bry mig om vad andra ska göra. Den här veckan kommer kännas helt meningslös. Många tänkte att vi inte behöver prestera hårt, men sen sa våran mentor/lärare Carro att det kommer gå på NV SO ENG betyg.. Det är bara att pallra sig till skolan och inte göra ett piss.

Efter skolan idag tog jag mopeden till centrum, och gick till F&S. Sen kom Martin och Markus och vi började träna, Anna kom senare för hon tog bussen. Vi tränade i si sådär 1 timma. Jag tränade mest magen och benen.. Har träningsvärk i magen. Det känns bra, för då vet jag att jag körde hårt.. Sen skulle vi fyra göra något, men allt blev så vimsigt med vart vi skulle vara och hur länge osv så vi struntade i det. Men i helgen så ska vi kanske till trästa tillsammans. Jag och Martin har inte varit där sen i somras.. Så det ska bli trevligt. Hoppas anna och markus kan åka med :)  Angående martin markus, så har jag och anna hört av många håll att det finns många som pratar om oss fyra. Johan säger också att det är många klasskompisar som frågar saker om oss. När martin åker buss och tåg hit har han hört flera som pratat om honom i bussen som viskar: "där är han.." det har hänt minst 3 gånger iallafall. Det känns lite konstigt, att andra sitter och pratar om oss. Vad säger dom igentligen..? Jag har bara hört från folk att dom är avundsjuka för att vi har så söta pojkvänner. Ja dom har faktiskt sagt så. Så det känns ganska malligt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: