2008-02-14
 14:05:25

14 februari

Som sagt så har jag varit mycket trött på sistonde, trodde det skulle gå över, men nej. Har också problem med andra saker, så jag gick till UM och bad om att kanske få nya p.piller. Och berättade om mina problem, mensen och allt. Så hon sa att det faktiskt var en läkar fråga eftersom jag har det så konstigt och så man inte ska ha det. Så sa hon att jag ska ta klamydiatest också, fattade ingenting, men sen sa hon att det var för att se om det var något fel, inte för nån könssjukdom.

Idag var jag hemma, och jag har jätte ångest, dels för att vi skulle prata på spanskan som var viktigt och dels för vi hade hemkunskap, och det är bara varannan vecka och det är viktigt att man går på det. Sen hade vi kanske labb idag, och de kommer vara mycket frågor om det på provet.. Får fråga klasskamraterna, Men är man sjuk så är man. Jag tänkte att jag skulle försöka gå, men jag orkade verkligen inte. Kändes som jag hade feber imorse och hade ingen aptit och kunde först inte sova på några timmar sen somnade jag tillslut iallafall.

Gud va bloggtorka jag har nu, jag var ständigt uppdaterad på andras bloggar, men nu känns det helt värdelöst och tråkigt. Inte intressant alls. Jag vill gärna blogga ofta om allt möjligt, men jag orkar inte. Hoppas jag kommer må bättre och orka mer efter jag bytt p-piller.

Igår tränade jag med anna linnea och agnes, det blev bara ca 1 timma för min mamma åkte då, hon jobbar alltså i receptionen på F&S om ni inte visste det. Det är riktigt skönt att träna, när man iallafall har sällskap. Så jag kanske ska börja träna med dom, och Martin ibland. Martin och jag har bestämt att vi ska träna flera gånger med vi har fått så mycket hinder. Föresten, Abslide funkar lite, man märker att magen går ner lite :)

Säger man grattis på alla hjärtans dag eller glad alla hjärtans dag? Jag tycker grattis, men mina kompisar tycker att man säger glad.. hm..

GRATTIS på alla hjärtans dag iallfall :) haha

Om ni vill se martins och Markus modell bilder så gå in på http://www.amodel.se och gå in på new faces - male - K-O Den tredje är markus och fjärde Martin.. Dåligt att dom inte tog med flera bilder på dom tillsammans. Dom ser ganska olika ut på bilderna typ för markus har längre hår, men nu när han har klippt sig så är dom mycket likare.


a n n a

hoppas du får en mysig alla hjärtans dag :)



PUBLICERAT: 2008-02-14, 18:47:19 | URL: http://asurvivor.blogg.se
Emilis

Jag hittar inte det inlägget just nu, men Kenza var med i Amodel och blev lurad på pengar. Hon skrev om det och att många fler blivit det. Kan vara bra att veta kanske, mejla henne och fråga.


Sara

Gillar din blogg, du och din pojkvän är jättesöta tillsammans.

Moralkärringvarning: Jag fick en blodpropp av p-piller, se upp med dem.



PUBLICERAT: 2008-02-16, 13:00:59 | URL: http://terrormat.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: