2008-12-02
 18:15:33

Lista

sjukt seg på att uppdatera. Men orkar inte... Klar med historia uppsatsen, yyeeyy. Satte mig vid datan igår och försökte, så gick det galant. Men räknar inte med mvg, vi får se. Satsade ju inte så hårt på den när den var så svår. fick tillbaka Geografi provet idag. MVG :) Går bra för mig! Nk prov nästa vecka, viktigt viktigt, har fått MVG på mina andra och om jag får det nu så blir det MVG i nk A. Gud va nörd jag är. Men det är faktiskt inte så att jag pluggar 24/7 om det låter så haha.
Gick hem tidigare ifrån skolan idag. Orkade inte vänta en timma på språk och vi hade läxförhör och ajg hade inte tränat..
Exakt ålder? 16 år
Var bor du? Åkersberga
Bor tillsammans med? Mamma,Pappa, storesyster, storebror, lillebror
Husdjur? Två hundar
Färg på hus? Gult
När är du född? 29 Augusti 1992
När tar du studenten?  2011
Något jobb? Nej
När ska du sova ikväll? typ 11
Duschat idag? Nej
Kramat någon idag? Ja
Pussat någon idag? Ja
Vad har du ätit idag? Korv, pomfrittes, fisk, potatis, macka
Dagens klädsel? Strumpbyxor , lång t-shirt tröja
Dagens smink? Fondation , rouge och mascara
Dagens sötnos? Martin som vanligt!
Dagens roligaste? Rebecka gick in i en sak som vanligt
Har du många vänner? Jarå
Hur många har du kysst? Orka räkna hehehe...
Vem kramade du senast? camilla
Hur många har varit otrogna med dig? Ingen vad jag vet.
Har du pojk-/flickvän? Ja!
Vem pratade du med i telefon senast? Martin
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? martin: Auwn, hejk sötnos (K) as skönt att allt är klart. Tandläkare. Mika och pedagogisk ledarskaplektionen igår

FAVORIT:
Film? har ingen
Låt? Oj, många. You have stolen my heart e bra
Mat? Tacos
Dryck? Ingen aning
Färg? Rött, vitt
Stad? Stockholm
Land? Spanien
Ämne i skolan? Samh.
Årstid? Sommar

SENASTE:
Personen du tänkte på? jenny som fött sin dotter
Personen du kysste? Martin
Gången du spydde? När jag var bebis
Gången du grät? Minns inte
Pizzan du åt? eh typ billys pizza för nån vecka sen kanske?
Gången du var i Göteborg? Sommaren 2007
Gången du var i Sthlm? Bor kan man säga i sthlm.
Gången du var full? Somras
Gången du var hög? Aldrig..
Personen som såg dig gråta? Vet faktiskt inte

ANTINGEN ELLER:
Svart eller vitt? Vitt
hund eller katt? hund
Ut och festa eller hemma och mysa? Mysa
Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
Singel eller upptagen? Upptagen
Lunarstom, helgon eller Playahead? Pea
Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother
Svart hår eller blont? Olika.. Juu..
Blåa ögon eller bruna? Bruna
Choklad eller lakrits? Choklad
Göteborg eller Stockholm? Stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
Coca cola eller fanta? Cola
Pizza eller kebab? pizza
Randigt eller prickigt? Randigt
Älska eller älskas? Älska
Leva eller dö? Leva

ANTAL:
Personer du älskar? 6 kanske?
Personer du hatar? Ingen kommentar...
Personer som sagt jag älskar dig? Oj, många många
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 1
Glassar du ätit på en dag? Runt 4-6 kanske?
Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga
Gånger du haft minnesluckor? Nån enstaka gång
Gånger du varit hög? Zero
Personer du saknar just nu? 4 st
Gånger ditt hjärta brustit? På riktigt? vet jag inte, när man var liten så va det många gånger.. Hhaa

VEM:
Vill du kyssa nu? Majtiiin
Ska du träffa imorgon? familjen, martin, Elever, lärare haha
Sjöng du senast för? Min lillebror satt brevid när jag sjöng nyss
Hade du senast en msn konversation med? Rebecka?
Spelade du tv-spel med senast? Martin
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Martin
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, det håller jag för mig själv
Förtjänar att dö? jag hatar ingen så starkt.
Vill du sova bredvid inatt? Martin såklart.

VAD:
Gör dig glad? Roliga saker, haha
Gör dig ledsen? tråkiga saker (?)
Vad vill du helst göra nu? Få jullov tack
Önskar du att du slapp göra? Plugg
Vill du ha nu? Vitt ute.
Önskar du dig i födelsedags present? Långt dit, men till julklapp en mobil. Samsung omnia tack!
Längtar du till? Jullov!
Tycker du om dina betyg? Toppen!
Ångrar du i ditt liv? Alla gör misstag, jag också, och man lär sig av dem. så nej ingenting.
Är det bästa som har hänt dig? Träffade martin
Hur mycket är klockan? 18:14

Ska bara skriva att kvart i 4 födde min första vän ett barn. En liten flicka. Sjukt ju, första kompisen som får ett barn. Om ni förstår vad jag menar. jag tänkte idag runt 4 "undra om hon fött sitt barn nu?" och så skickade jag ett sms då. Haha bara nån kvart efter barnet kommit. Jag e nog lite halft synsk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: