2008-12-05
 16:38:34

Cool som lisa? tror inte det....

12 inlägg till 600, då jag kanske skulle ta bort lösenordet. Men jag vet inte. Jag känner panik över att tex martins släktingar läser den, gamla och nya klasskompisar, lärare, gamla kuratorn. Iof så känner jag de flesta och så men det känns för konstigt att lägga ut sitt liv i bloggen. Trots att jag inte skrev allt men att man beskriver var man varit vad man gjort och blabla. Ska jag vara tillbaka vill jag vara lika cool som lisaplace. Så där korta meningar. Skriva ciao på slutet. Ha coola bilder. Vara hemlighetsfull. tror inte jag skulle klara det.

Idag fick vi nya schemat. Tycker om det, tidiga dagar. Men mindre raster. Men skönare att komma hem tidigt. Ingen sovmorgon dock, gud va tufft det kommer vara på fredagar. Och engelska läraren forts. Usch fy och blä. Hoppas lunchen blir bättre och vi får ny kock. Den är så jävla äcklig. Jag sitter och skakar i kroppen nu för ajg inte fått i mig något på hela dagen. Och det är äckliga lunchens fel. Pappa lagar mat nu. Jag skakar faktiskt av näringbrist. tror jag...
Igår va vi på riksdagen. Satt på åskådar läktaren när själva politikerna i egen hög person var där. Fredrik reinfeldt hade sån där frågegrejs när politikerna kommer och pratar i 1 minut fram och tillbaka med honom. Tex mona salin.

nästa vecka är det sista naturkunskap A provet någonsin. Men också datorkunskap och italienska prov. Kommer inte orka plugga till allt. Nu har det dock varit lungt i typ 1-2 veckor med läxor och så. det har varit sjukt skönt till skillnad mot hur det har varit. 
 
På söndag ska vi på 4 husvisningar. Har redan varit på massor men det tar nog tid innan man hittar något man verkligen vill ha som känns som hemma. Men jag vill typ flytta till varje hus vi kollat på .. Hehe..

Ikväll är det bowling med klassen. Disco bowling. Stackars johan får vara hemma ensam. Men bara i nån timma sådär. Mamma och pappa ska på julfest. Storesyster e hos pontus och adde e ute och åker som vanligt. Men han är ju stor. Bara jag som inte vill inse det haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: