2008-12-03
 22:01:11

3 veckor kvar...

3 veckor kvar till julafton. Älskar julafton. På kvällen när allt fixas i ordning, liggandes och vänta i evighet på att somna. På mognen när alla springer omkring och lägger klappar under granen och lagar maten osv. När man vill gå fram och kika på julklapparna efter namn fast man itne får. Kolla på kalle anka. Lukten. Gemenskapen. Julbordet. Jag älskar julafton! Skulle aldrig i hela mitt liv vilja fira den utomlands. Det skulle förstöra hela känslan. Det ser man ju framemot så fort hösten kommer. Och snart är den här. Imorgon ska jag börja köpa lite julklappar. Men vet bara vad jag ska köpa till 1 av typ 6 styckna. Ingen önskar sig ju nått!

Men jag vet vad jag önskar mig


Snälla tomten (A)?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: