2008-12-21
 13:16:53

10 inlägg kvar

tills det är 600, då jag kanske skulle öppna bloggen igen. Men det hinner inte alls hända tills nyår. Min blogg har blivit glestbefolkat av inlägg. Ajaj, två veckor sen senast. Har hänt saker som jag gärnat velat skriva men som inte blivit av. Kommer inte ihåg ens vad nu.. Har haft skolavslutning
.. Fick mvg i nv, som var mitt enda slutbetyg denna termin
.. Jag överlevde en termin med min skitklass som jag älskar
.. Jag har lärt mig locka mitt hår med plattång
.. Det spökar hos oss,  min hudn skällde och morrade på något som inte fanns
.. Min hund sprang rakt in i staketet när den såg en katt. Pucko
.. Agnes har slutat på basket

Igår storstädade vi. Det blev rent, men när man har en stor familj och två hundar blir det lätt smutsigt igen, det suger. Sen handlade vi. vi ska fira jul hemma iår. Det var mamma och jag som valde. Men ångrar mig lite, att vi inte gör i borlänge. Där kan man ju åka pulka och åka skridskor. Här är det bara sol och plusgrader. Julstämning då? Nej.
Sen skulle vi sjutjejer , ni vet. ha tjej middag. Först vare tänkt hos johanna, sen jessica. Men hennes familj va sjuk. Och johannas familj hade folk där. Så det blev hos johannas morbror. Sjukt fint hus. Vi (dem) Gjorde lasage. Så pratade vi och sen hoppade vi in i vardagsrummet och prata och sen såg vi filmen festival. Sen gick jag josefin agnes och jessica. de tog bussen och jag gick in. Somnade väl runt 2,3. Saknar mina vänner. trevligt att träffas! konstigt att man är på skilda håll.

Martin kommer snart. Han firade jul hemma igår med nåra släktningar eftersom markus inte är hemma över jul. Anna var också där, därför avar hos inte med på middagen. jag hade inte tid. Hjälpte till hemma och ville så gärna gå på middagen. Nu ska vi julpynta :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: