2008-08-18
 15:22:44

Veckans planering

Nu har jag duschat och städat rummet så nu känner jag mig genast piggare och fräschare :)

V.34
Tisdag UM
Torsdag Skolstart
Fredag Tv inspelning
Lördag Jobb intervju
Söndag 100 års kalas

Köpa skolböcker
Skriva önskelista
Få reda på om jag får jobbet

Alltså så börjar skolan denna vecka. Måste köpa massa block pennor och en snygg kalender, ett måste.. Sen måste jag skriva önskelista (vet verkligen inte vad jag önskar mig) Fyller ju år nästa fredag. Sen så är det tv inspelning på fredag.Hål i väggen, Ni har väl inte missat Human Tetris? Det är iallafall samma sak fast i sverige dårå.. 100 års kalaset är pappas farbror perry som fyller år. Det är öppet hus för alla. Sen i slutet på veckan blir det en ny intervju och jag får reda på om jag får det jag senast var på (hoppas hoppas)!! Så denna vecka är det fullt upp :) Känns skönt, så man har nått att göra. Tillbaka till verkligheten alltså på torsdag, hoppas det blir en bra klass.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: