2008-08-13
 14:42:20

Vända på dygnet, jobb och borlänge

Idag vaknade vi sent som alla andra dagar. Jobbigt det ska bli till skolstarten när man är van vid så sena nätter och sena morgonar.. Har fått sett schemat nu, eller ja det finns två scheman men jag tror jag vet vilket jag ska få.. Jätte långa dagar. Men om jag inte pallar kommer jag byta till psykologi i tibble. Men det kommer säkert funka. Annars idag har jag pratat med två st om jobb. Jätte positivt. Känns helt rätt.. Synd bara att dagarna i skolan är så långa, men ska försöka lösa det ändå. Hoppas jag. Kul med fint väder idag, men då får man bara mer ångest över att man inte är i borlänge.. Sitta ute på den stora gröna gräsmattan och äta jordgubbar med grädde som farmor alltid ger oss.. Åka ut och fiska i ån.. Hjälpa till och rensa grusgången... Åka till kupolen... Äh... Hoppas det går att vi åker till kupolen på söndag.. Hoppaaaaas!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: