2008-08-19
 12:39:45

Väldigt trött

helluuu.. Imorse gick jag upp 20 i 8 .. Ganska omväxlande. Men det gick bra. Kändes sjukt konstigt bara.. Sen åkte jag med mamma och martin och de släppte av mig.. Satt och väntade på um i typ 20 min sen fick jag säga till och då fick jag en dum bortförklaring att  de kollade om jag satt där. Tog typ 30 sek att få receptet. Kunde gå mycket tidigare. Suck.. Sen gick jag till F&S och där gymmade martin och mamma jobbade. Skulle gå till centrum och handla skolsaker och kolla på mobil och dator. Men det öppnade inte förens om en timma. Så jag kollade på os och top modell så länge. Sen gick vi till centrum och det blev 10 A4 block och ett rosa almenacka . Kollade på kalendariumet på skolans sida och fyllde i massa i den redan. Sen tog martin och jag bussen hem.

Jag är sjukt trött och i övermorgon ska man vänja sig vid att gå upp innan 7. Kan inte förstå hur jag kommer palla. För tidigare när jag börjat 8.20 har jag gått upp 40 min tidigare för jag är så extremt snabb på morgonen och käkar typ inge frukost (aldrig hungrig). Kommer somna på bussen. Hjälp...


Mariam

själv gick jag upp 10.00, och DET är väldig tidigt för mig;) brukar gå upp vid halv tolv annars.

ush, jobbigt att behöva vakna innan sju:(



snygg blogg du har, föresten!



PUBLICERAT: 2008-08-19, 14:11:06 | URL: http://misswicked.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: