2008-08-20
 20:09:04

Martin.. Min andra halva


När jag var liten låg jag och grät i sängen och pappa satt på kanten och tröstade mig. Jag sa till honom: Jag kommer aldrig få en pojkvän... Men idag har jag varit tillsammans med dig, martin i snart 2 år.

Jag älskar dig för att du alltid får mig att skratta när vi bråkar, Jag älskar dig för att du alltid ler så sött och lyfter på ögonbrynen och kollar in i mina ögon så gulligt när du vill ha något, Jag älskar dig för att du alltid torkar bort mina tårar, Jag älskar dig för att du ger mig så mycket som jag knappast kan ta emot, Jag älskar dig för att du alltid lyssnar, Jag älskar dig för att du stannar hos mig, Jag älskar dig för att du ger mig mina lyckliga stunder, Jag älskar dig för att vi kan prata om vad som helst, och skratta åt allt möjligt, Jag älskar dig för att du låter mig vara just den jag är Jag älskar ditt skratt jag älskar ditt leende, jag älskar dina klarblåa ögon, jag älskar din röst, jag älskar när du håller mig i din famn, jag älskar när du vill att vi ska dela tröja, Jag älskar när du säger att du älskar mig. Jag älskar dig för att du är just du....


jojo

hjälp va fint skrivet =)


Niklas

Åååå vad gulligt =) Ni är så söta tillsammans =)



PUBLICERAT: 2008-08-21, 06:46:24 | URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Martin

Gud va söt du är min älskade lilla sara, älskar dig mest av allt<3 Alltid vi Puss & Kram "din kille



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: