2008-08-21
 09:31:36

Snart.. är jag stor..

Godmorgon.. Igentligen skulle jag legat och sovit nu, men jag kan itne sova ;( Vaknade hela tiden imorse. Asa jobbigt. Och vet ni, jag har haft lite utotbuktat på övre delen av magen, men när jag vaknade så var det helt platt, det gick till och med lite innåt! Helt sjukt..

Så om en och en halv timma står jag där framför skolan, fan va nervös jag börjar bli nu.. TÄnker bara en sak, inte namnleken, inte namnleken..... Haha men det ska nog gå bra.. Nästa gång jag skriver här så är det ju över. Inte direkt som nån är döende.. Men det är ändå läskigt :( Önska mig lycka till nu. och lycka till ni andra 1or som börjar gymnasiet idag..


Teela ♥

tjena. hur är det?



PUBLICERAT: 2008-08-21, 09:43:04 | URL: http://www.metrobloggen.se/teela

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: