2008-08-18
 12:28:28

Regn

Idag så vaknade jag i hyfsad tid, halv 11. Men ärligt låg jag kvar i typ tre kvart... Men det är iallafall en förbättring. Igår kväll ville jag sova tidigt, men nej. Martin var på prat humör och pratade hela kvällen.. Jag visade inte direkt nått intresse men han bara fortsatte.. För nån timma sen åtke han och tränade och jag gick ut med hundarna. De drog hela tiden och vilel gå hem. Det kanske var för att de visste att de skulle börja regna.. Så halva vägen hem började det alltså ösregna.. Nu sitter jag och käkar nudlar. Jag har jätte baklust men vi har inge mjöl, vad kan man baka då liksom? Föresten så är min pappa helt handikappad nu. Han har stukat foten, den ser ut som en stor degklump och blå. haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: