2008-08-07
 15:36:45

Persika och film..

Hej. Idag vakna jag tidigt. Mamma skulle åka iväg till jobbet så martin passade på att åka med henne eftersom han skulle vara med kompisar idag och fixa med Markus rum. Jag försökte sova vidare men det gick inte så jag gick upp och började fixa med bloggen. Jag är inte klar men det går inte riktigt som jag vill :( Annars har jag inte gjort så mycket. Haha, jo. Johan sa att vi skulle kasta en persika till varandra. Så kasta han den till mig, så kasta jag skit hårt tillbaka så vände han sig om och fick den i nacken jätte hårt :P Så kasta han tillbaka när jag inte var beredd och jag fick den rakt i pannan.. Så hela gick sönder. HAHA.
Sen kollade vi på Bring It On 2 =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: